2014. szeptember 20., szombat

Kritika #19

Meghoztam a kérésre írt kritikát!
Jó olvasást mindenkinek! xx

                                                                          LADY

Kinézet: Nem is olyan rossz.A fejléc kicsit zsúfolt.Szerintem nem kellett volna rátennie a készítőjének 2x Liam-et és azt a lányt.De ettől még szép!Nem is írok többet a fejlécről,mivel nem a te műved.A modullokról annyit,hogy kicsit rosszul van elhelyezve,és némelyik nem is működik...A háttér elüt a fejléctől,de az nem nagy hiba.Ennyit mondanék a designről.

Történet: A kinézethez képest a történetet nagyon érdekes,és komoly.Annak viszont örülök,hogy nincs elhülyéskedve benne semmi,vagy ehhez hasonló dolog.Mindíg kidolgozod a részeket,ami nagyon fontos egy blognál.Nincs több hozzáfűznivalóm a történethez!

Helyesírás/fogalmazás: Minden a legnagyobb rendben!Nem találok hibákat.A fogalmazást már említettem a történetnél,hogy mindíg kidolgozod és aprólékosan és hosszan leírsz mindent.Nos,ennyi lenne a helyesírásról!

Puszi,és további jó blogolást;

Pataki Tifani

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm! Igyekeztem,és örülök, hogy tetszik. Talán túl aprólékosnak érzem, akkor ezek szerintem annyira zavaró:-)
    Miko xx

    VálaszTörlés
  2. Semmiség volt leírni! :3 ♥ :)

    VálaszTörlés