2014. szeptember 8., hétfő

Elnézést!

Sziasztook!

Mivel hogy most Tiffani el akart menni elvileg miattam, ezért gondoltam én is mondok azért valamit! Mint mondta össze vesztünk nem kicsit (ezt most nem szeretném részletezni) ő úgy döntött, hogy kilép a blogból, szeretném tisztázni - mielőtt mindenki elkezdene kombinálni - én nem mondtam, hogy lépjen kivagy ilyesmi. Én úgy gondolom, hogy attól még, hogy van ez a blog én nem vagyok köteles minden szabad időmet arra áldozni, hogy képeket png-ket vagy fejléceket készítsek! Mivel, hogy már 7.-es vagyok és már kell azon gondolkozni, hogy hova akarok menni, ezért most rá kell kapcsolnom a tanulásra! Természetesen ha van időm akkor fogok feltenni bejegyzéseket, de a tanulás, a lovaglás és a suli mellet ez elég ritkán fog menni! Természetesen ugyan úgy lehet tőlem rendelni 8eddig még nem nagyon volt rá példa) amit meg is nézek és vissza is írok, de nem biztos hogy három nap mulva már ott is lesz a kész rendelés! De az eléggé rosszul esett, hogy mindenki elkezdte mondani, hogy én nem csinálok semmit a blogon! Ez csak és kizárólag azért van, mert elkezdődött a suli és most vissza kell rázódnom a tanulásba és természetesen a korán kelléshez! Attól még a blog szerkesztője maradok csak ritkábban fogok posztolni! És szeretném, hogy ha egy-két hétig nem írnék akkor ne gondoljátok rögtön azt, hogy kilépek a blogból vagy nem érdekel a blog.

xoxo:

Hannah
   

3 megjegyzés:

  1. Szerintem nem kell mentegetőznöd.Gondolom vannak nálad idősebbek is,egyértelműen mindenki elfoglalt.Ne vedd támadásnak...

    VálaszTörlés
  2. Persze! Csak gondoltam tisztázom! De még mindig nyugodtan rendelhettek tőlem fejlécet és design átalakítást, valamit rendezett képet :)

    VálaszTörlés
  3. Teljesen megértelek!Nekem is van egy új tantárgyam,ami nehéz!Senkinek sincs ideje!
    Ja és maradom,nem lépek ki! :)

    VálaszTörlés