2014. szeptember 20., szombat

Elkészült rendelések + Türelem! - Linden Sky

Hey-hey, babák!
Megérkeztem legújabb bejegyzésemmel, ami az elkészült munkákról, illetve egy kis dologgal fog foglalkozni.
Először:
Van magánéletünk! Ne várjátok el, hogy egy nap alatt elkészült egy fejléc, design, mert nem! Ez nem így megy! Ha igényes munkát szeretnél kapni, akkor ne sürgesd a szerkesztőt, mert azzal nem lesz hamarabb készen, higgyétek el nekem! Ne tolongjatok, úgysem lesz készen előbb a rendelésed, mivel - én legalábbis - úgy készítem el a rendeléseket, hogy sorrendben!
Másodszor:
Pedig itt is lennének a munkáim, amiket ma/tegnap készítettem!

Everything is changing

Egyik barátnőm blogjára készítettem, link: nincsen

Saját blogra, link: nincsen
No1

No2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése