2014. szeptember 8., hétfő

Helló! - Avagy Linden Sky újra a színre lép!

Hehe! Visszatértem! Újra a színen vagyok!
Huh, nem is tudok mit mondani, annyira boldog vagyok, hogy visszavettek ide, arra a blogra, ahol nagyon, de nagyon jól éreztem magamat! Köszönöm lányok, s ígérem, hogy többet nem fogok kilépni, vagyis az nem mostanában lesz, csak akkor, ha újra megtörténnek azok a dolgok, amik segítették a múltkori incidenst.
Rengeteg minden történt ebben a sok időben, míg nem voltam, hogy az hihetetlen! Iskola kezdés, tanulások, cetlik, edzések, írás, nyaralás... minden. Örülök, hogy ismételten Közöttetek lehetek, olyan fura érzés újra itt ,,dolgozni"! Remélem Ti is örültök, hogy visszajöttem!
Ma szerintem hozni fogok néhány új dolgot, amit az elmúlt időkben készítgettem, és mielőtt kérdeznétek ugyanazokat lehet rendelni tőlem, mint régebben, csak most már sokkal jobban megy a fejléc, design, rendezett képek, szóval ezt úgy is lehetne hívni, hogy eddig is itt voltam - mint követő -, csak úgy mondott ,,szünetre" mentem, de most már újult erővel vágok bele ebbe az egészbe! A bejegyzések fogalmam sincs, hogy mikor várhattok tőlem, hiszen már nekem is elkezdődött az iskola, és rengeteg új tantárgy jött be nekem, amik eléggé nehezek, s szeretném maximálisan teljesíteni, remélem megértetek!
Köszönöm a figyelmet, és ne feledjétek: ma még hozok pár dolgot - amik a saját munkáim lesznek, illetve pár textúra, háttér lesz várható! Addig is további szép estét kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése