2014. szeptember 14., vasárnap

Új kinézet! - Linden Sky

Sziasztok, drága egyetlen cukorfalatkáink!

Mint látjátok, a blog őszi kinézetbe öltözött, ami az én, kicsi kezem munkája! Mivel engem ért a megtiszteltetés, hogy elkészítsem, ezért meg is csináltam, és remélem tetszik Nektek!
Tudom, hogy eltűntem, de ennek meg van az oka... mégpedig a legújabb blogom írása, illetve a tanulás foglalt le ennyire. Sajnos, elég sok új tantárgyat kaptam, s elég nehezek is, főleg pénteken már feleltem két tantárgyból is és, ha jól tudom, akkor holnap is fogok. Olyan szörnyű ez az egész...! Mármint a tanulás, az iskola. Legyen szép estétek, és hetetek!

Na, itt is lenne a blogom, ami miatt eltűntem, remélem lesznek kíváncsi olvasók, akik várni fogják majd a nyitást! Októberben jön egy kis történet féleséges bejegyzés, utána decemberben pedig a karakterek leírása, és a prológus felkerülése lesz várható. Nézzetek be, köszönöm szépen, ha megteszitek ezt nekem, és ha hagytok is nyomot magatok után! :)

Blog link


Linden Sky

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése