2014. szeptember 13., szombat

Kritika #15

Mivel régen volt kritika bejegyzés,ezért gondoltam most hozok egyet!Jó olvasást! :)


Love is sweet?
 
Kinézet: Szerintem minden a legnagyobb renden van.A fejléc szerintem jól kidolgozott,bár egy-két dolgot leszednék a fejléc alapjáról.A blohgáttér kicsit elüt a fejléc,és a módullok színétől,de az azért nem nagy hiba.A modullok elhelyezése megfelelő sorrendben van.Mást nem nagyon fűzhetek hozzá a kinézethez.

Történet: A prológus elolvasása után,tudtam,hogy valami késztet,hogy tovább olvasnom a történetet.Nagyon odavagyok a Harry Styles-es blogokhoz,és mint mindegyik ez is a kedvenceim közé tartozik.Nem olvastam el az összes részt,de elolvastam a prológustól kezdve pár részt.Szerintem nagyon tehetséges író vagy!Efelől nincs kétségem!

Helyesírás/fogalmazás: Helyesírási hibákat nem vettem észre a történetben,aminek nagyon örülök.Az nagyon kevésszer fordul elő,hogy egy jó író mint te,helyesírási hibákat vagy elgépeléseket találok valahol.Ami a fogalmazást illeti,mindíg lépésről-lépésre írod a történéseket,és hosszú részeket írsz.  


                                                                                                         Puszi,és további jó blogolást:    
                                      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése